Pożywna i kolorowa przekąska keto z pomidorem

Jeśli chcesz zastosować strategię jedzenia, która okazuje się zarówno satysfakcjonująca, jak i pożywna, wprowadź tą przekąskę do swojego meni. Ładnie wygląda, świetnie smakuje i szybko ją przygotujesz!
Pożywna przekąska keto z pomidorem
Składniki:
– 8 niedużych pomidorów
– sałata
– 4 jajka przepiórki
– mini papryka czerwona i pomarańczowa lub żółta
– 100g serka śmietankowego
– łyżka jogurtu naturalnego
– 4 plastry boczku surowego wędzonego
– 4 czarne oliwki
Boczek usmaż, przekrój na pół, jajka przepiórki ugotuj na twardo, obierz, również przekrój na pół. Papryki pokrój w słupki. Oliwki na pół.
Serek śmietankowy wymieszaj z jogurtem, dopraw do smaku solą i pieprzem. Z umytych pomidorów odkrój piętkę, wydrąż środek z pomidora, ustaw pusty na piętkę (można delikatnie posolić środek). Do wydrążonego pomidora układaj:
– listek sałaty tak, aby wystawał nad brzeg pomidora
– trochę serka śmietankowego
– kawałek smażonego boczku
– po 2-3 słupki papryki czerwonej i pomarańczowej (lub żółtej)
– pół jajka przepiórki
– pół oliwki
Ciesz się smakiem.

Smacznego.

Dodaj komentarz